Ditt rum i mitt hjärta

72 år, jag skulle inte tro det, va? Snarare 52. Men ett grattis från hjärtat skall du få, min bästa vän och vägledare. Tusen tack för allt du har lärt mig och lär mig. Självklart inom boxningen, men även om livet och dina erfarenheter, dom hjälper mig mer än du tror. Jag har länge kämpat för att göra dig stolt över mig, men jag har kommit till den punkten där jag inser att vad jag än gör och vem jag än är, så är du alltid stolt över mig. Det är ingenting jag behöver tråna efter, för att jag har din stolhet och kärlek genom allt och oavsett. Ett tack är som en droppe vatten i indiska oceanen, men det är tanken som räknas, och mina tankar går till Dig idag. Som jag älskar dig, Morfar.

Grattis på Din födelsedag, Sven KID Svensson. 
 

Kommentarer
Morfar säger:

Hej Jonna.
Tack så mycket för dessa ljuvliga ord. Jag är mycket stolt över att vara Morfar till Dig och Pappa till Din Mamma. Stolt och glad över att Du verkligen är den Du är. Fortsätt så Jonna och ta vara på alla glädjestunder som finns och alla bra chanser som dyker upp i livet. De dåliga låter Du bli. Allt gött till Dig Jonna och tack än en gång. Älskar Dig. Din Morfar.

Svar: Tack, för allt. Jag älskar Dig!
Jonna Danielsson

2014-05-01 | 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback