Och när alla clownerna har gått från jobben, så visar fåglarna i träden att det inte finns någon poäng i att vara fri längre

Vilken dag är det idag?
Måndagen den 4e November.

Vad ska du göra ikväll?
Hmm.. Om fyra-tiden räknas som kväll, så skall jag sitta på ett café tillsammans med Evelina och ta tag i plugg, samt byta obetalbara meningar om varsin gosse vi har i tankarna.

 

Säg två bra uttryck:
Asa-bra.


Vad blir du glad av få höra att du är?

Det jag blir mest glad över att få höra någon säga att just jag är, det är nog underbar. Men att få höra av någon att man är fin, det är oslagbart det med, det gäller både insidan och utsidan.

 

Vem saknar du?
Just i detta nu saknar jag pojken som förtrollade mig under en tid, men för det mesta saknar jag de jag har förlorat och mina vardagskamrater jag aldrig skulle klara mig utan.

 

En bild på något som är as(a)bra att ha:

 

Vad är du bra på?
Drömma mig lång lång långt bort i tankarna, skratta fram kramper och hicka med mina vänner. 


Vad vill du ha?
Just nu vill jag ha ett extrajobb, vad som helst, vart som helst, jag vill tjäna mina egna pengar. Nu tänker ni kanske för att jag skall kunna shoppa och så vidare.. Men icke.. Det är bortaresorna jag inte vill missa!

 

Vad tycker du är roligt?
Jag tycker det allra mesta är roligt, speciellt när folk skrattar åt mig och mina skämt. Men jag älskar att skratta åt folk som gör bort sig av misstag, haha…

 

Vad är du dålig på?
Jag är fruktansvärt dålig på att se mig själv på ett bra sätt, att ta tag i t.ex. plugg om jag är ensam och jag är väldigt dålig på att dölja mina känslor.

 

Vem är din favorit i världen?
Finns ens den här frågan? Hur skulle jag kunna välja bland alla mina vänner, hockeyspelare och Håkan. Så mitt svar är: Pass.

Vem är du kär i just nu?
Kär? Får jag svara Färjestad Bollklubb, då jag inte har någon gosse att vara direkt kär i just nu...

 

Vad var det första du snodde?
Hmm.. För er som inte visste så var jag lite småkriminell som barn, och snodde klistermärken i hästtidningar, så det var väl det eller pennor/sudd/etc i skolan..

 

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Gå till en arbetsplats och söka jobb- vilket jag faktiskt gjorde idag, men det gick åt pipan, tyvärr.

 

Vad bävar du inför?
Just nu: Jobb, för att ha råd med en massa saker och ting. Senare: Framtiden och kärleken, först och främst kärleken faktiskt.

 

Vad händer i helgen?
Åh, tänk för att jag faktiskt skall åka till Dalarna. 

 

Vad var det senaste du skrev i Word?
Kakbeställningar som vi säljer i klassen, och denna listan.

 

Vad ska du göra på jullovet?                  
Jag hoppas på att få: Dansa, åka skridskor, pussas, rida och låta hockeyn ta över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback