Jag vill så gärna

13/11-2013.
”Jag förbannar mig själv och livet för det faktum att jag är ensam. Jag-har-ingen-pojkvän-ensam. Min hjärna fortsätter att rista in ”du kommer vara ensam för evigt”, för att sedan få mina ögon att likna ett vattenfall. Detta må vara fånigt för vissa, men för mig är det här min största rädsla och mest sårbara del. ”

 

Jag vill ju vara sprudlande kär i någon som är minst lika kär i mig tillbaka. Jag vill ha någon som ligger tätt intill mig och snosar mig i nacken om mornarna.  Jag vill ha någon som letar efter min frusna hand i höststormen. Jag vill ha någon som skrattar åt mig, lika fult och högt som jag gör. Jag vill kunna knåpa ihop ett sms till någon och veta att denne någon blir eld och lågor av kärlek. Jag vill få känna det där pirret i magen. Jag vill smälta i någons leende. Jag vill inte vara ensam om nätterna. Jag vill att någon ser mig. Jag vill ha en pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback