I'm holding you closer than most

För att inte glömma att berömma och tacka min underbara vän Johanna, för de bilder och sällskap hon bidrog med under dagens mys i stallet, så har ni hennes blogg precis just här. Hur som helst, jag blev så lyxigt hämtad av Johanna med bilen för att slippa cykla i den bitande kylan. Vi härdade ansikte och tår i stall och ridhus för att få lite fina bilder och även motionera pållen, såklart. Jag måste säga att jag känner framsteg med Molly nu efter de månader jag ridit henne och det är roligt så in i norden. Här har ni trollet i bildform:
 



 
 
 
 

Kommentarer
Johanna Edén säger:

♡♡♡

Svar: I love you.
Jonna Danielsson

2013-11-12 | 10:09:29
Bloggadress: http://johannaaaeden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback