Hedersuppdrag - Bröllopsfotograf

För några månader sedan knackade Ulliz mig på ryggen och frågade om jag kunde ställa upp som fotograf på hennes bröllop. Ulliz för er som inte vet, är en av mina närmsta vänners moder. Som ni säkerligen redan har förstått så tackade jag Ja, med ett leende på läpparna. Detta kom då att bli mitt första bröllop, som både gäst och fotograf, hur spännande som helst!
 
Som sagt flera gånger förut så är fotografering någonting jag gärna ägnar mig åt, och jag tycker att det är hemskt roligt när jag får ett uppdrag att fotografera någonting åt någon annan. Så jag packade mina småsaker på midsommaraftonens förmiddag och begav mig mot kyrkan för att knäppa kort (som man säger i norr, där familjen myllykoski kommer ifrån). Sagt och gjort, här är resultatet:
 
 

Kommentarer
Ullig och Micke säger:

Tack för ditt fina inlägg. Det var Emelie som skvallrade. Både jag och Micke kommer evigt vara tacksam för att du förevigade vårdat bröllop med så otroligt fina foton. Vi har valt ut foton från dina som ska förstoras och sättas på väggen. Kram från oss

Svar: Tack själva! Stor och varm kram.
Jonna Danielsson

2013-06-29 | 14:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback