Do you remember the summer, when we were 1?

Dagens låt: Chase Coy - If the moon fell down.
Dagens klädsel: Morgonrock.
Dagens frisyr: Hästsvans.
Dagens make up: Hur ofta sminkar man sig när man är sjuk?
Dagens dricka: Vatten, honungsvatten och mjölk.
Dagens mat: Frågan är om jag får ned någonting...
Dagens film: Ingen film, men serie dock: One tree hill, vad annars? 
Dagens tidning: NWT.
Dagens vän: Min sjuka bästis, Anton Persson.
Dagens person: Alla fina människor som får mig att må bra när jag är sjuk.
Dagens vill ha: Jag vill skjuta varenda mil mellan mig och honom.
Dagens saknad: Jag saknar Rebecka Ericson.
Dagens köp: Absolut ingenting.
Dagens bästa: Förhoppningsvis kommer att få hylla skype ikväll.
Dagens sämsta: Att jag är fruktansvärt sjuk.
Dagens internetsida: Jag får väl säga blogg.se
Dagens beroende: Musik, honung, strepsils, hostmedicin och ipren.
Dagens roligaste: Min Moster.
Dagens blogg: NI BLOGGAR JU ALDRIG.. Så: Ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback