23:36

Tagen från Lovicious.blogg.se (klicka er in där, alla hockey/hästintresserade peeps)
 
SENASTE
1. Kompisen du träffade: Ida.
2. Personen du pratade i telefon med: Mattias.
3. Du fick SMS av: Mattias.
4. Du kramade: Maja.
 
IDAG
5. Kläder: Tights och oversize munktröja.
6. Bättre än igår: Ingenting, allt var så mycket bättre igår.

IMORGON
7. Är det: Hockey, samt smärta då vi möter Martin och Skellefteå.
8. Planer: Träning, samt hockey.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Tårar och smärta vad jag kan ana.

FAVORIT
10. Nummer: 55.
11. Färg: Jag har flera, men grönt är skönt.
12. Årstid: Allihopa.
13. Saknar du någon: Ja, för det gör jag. Väldigt mycket.
14. Humör för tillfället: Nedstämd.
 
FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde i morse: Försov mig något så in i helvete.
16. Vad åt du sist: Mat.
17. Vad irriterar du dig på: Saker som sägs, men aldrig blir av.
19. Vem tänker du på just nu: Martin Sevc. Surprise surprise.
21. Vart reste du sist: Göteborg (hahaha).
22. Vad gjorde du i går kväll: Grät mig till sömns.
23. Liknar du din mamma eller pappa: Mamma.
24. Ler du ofta: Mest hela tiden.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna: Varje gång!
27. I vems säng sov du i igår natt: Tyvärr min egen.
28. Vilken färg har din tröja: Mörkgrå.
 
SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut: Ja.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns: Ja, det har jag.
31. Gråter du när du skadar dig: Ibland.

GLÄDJE
32. Är du en glad person: För det mesta är jag väldigt glad.
33. Vad gör dig glad: Färjestad, träningen, mina nära och kära.
36. Kan musik göra dig glad: Alla tider på dygnet.
 
KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig": Ja.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det: Ja, det har jag absolut gjort.
39. Har du en flick/pojkvän: Det har jag inte, nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback