Vi är förlorade, vi två, sen vi var 17.

Dagens låt: Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt (egentligen hela livealbumet från way out west, men om jag måste välja så...).
Dagens klädsel: Svarta leggins, en kort t-shirt med tryck och en mörkgrön stor kofta över.
Dagens frisyr: Utsläppt och väldigt naturligt.
Dagens make up: Inget smink på Jonna idag.
Dagens dricka: Kaffe, faktiskt.
Dagens mat: Idag blev det wook här hemma.
Dagens film: Ingen film idag, inte. 
Dagens tidning: Jag har inte tittat i någon tidning idag, jag.
Dagens vän: Ida Schöldberg.
Dagens person: Fanny Vydra.
Dagens vill ha: Pussar längs nacken och en hand att hålla i.
Dagens saknad: My boys in green.
Dagens köp: Dagen innan jag får studiebidraget, vad tror ni jag har köpt? Nothing.
Dagens bästa: Övernattning med Ida hos moster och CO, skridskoåkning samt myskväll. Det lär bli dagens bästa.
Dagens sämsta: Att jag håller på att bli förkyld... Hoppas dock det är något tillfälligt över några dagar eller så.
Dagens internetsida: När väljer man någonting annat än Färjestads hemsida eller twitter, egentligen?
Dagens beroende: Håkan, Håkan och Håkan.
Dagens roligaste: Jag tror inte jag har skrattat än.
Dagens blogg: Ingen specifik.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback