Věděli jste to?

1.       Jag är en hästflicka i grund och botten.

2.       Håkan Hellström förändrade min syn på livet och mig själv, jag älskar honom för det.

3.       När jag tagit studenten skall jag fara till Irland som au pair samt stallflicka.

4.       Jag älskar att bära kjol, klänningar och liknande ting, som jag aldrig någonsin skulle burit om jag fortfarande            gick i högstadiet. I högstadiet gick jag iklädd mjukiskläder och jeans/tights ensataka gånger.

5.       Mitt rum är fantastiskt och bättre blir det.

6.       Finns det någonting jag älskar på den här jorden, så är det Bollklubben från Karlstad – Färjestad Bollklubb.

7.       Jag tror på karma, andliga världar, valmöjligheter i allt och tron på medmänniskor.

8.       Mina topp 5 låtar av Håkan:
          Komigen Lena!
          Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
          Försent för Edelweiss
          Klubbland
          Du är snart där

 

 

9.       Jag kämpar dagligen med min ADHD, men vägrar att bli särbehandlad för det.

10.   Jag önskar att jag finner mig en pojk snart, som kanske kan få mig så där pirrig i magen.

11.   Om jag kunde så skulle jag köpa Monkis alla klädesplagg, men så långt räcker inte plånboken.

12.   Jag är ganska lillgammal av mig, och klär mig gärna lite gammalmodigt.

13.   Jag vågade kapa av mitt hår ca. 2 decimetrar.

14.   Häromdagen införskaffade jag mig en klocka som jag föll pladask för.

15.   Min moster och hennes familj är som en extrafamilj för mig och det är jag tacksam för.

16.   Mormor och morfar kommer alltid stå mig nära, och vara två av mina bästa vänner. 


Kommentarer
Moster säger:

Vi är mycket glada och tacksamma för att du är en del av vår familj - i våra ögon tillhör du vår familj lika mycket som oss övriga 4 <3 vi älskar dig!

2013-08-23 | 12:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback