This could be heaven or this could be hell

I en villa i lilla Edsvalla befann jag mig hela förra veckan för att vakta hus, hund och katter medan familjen Larsson/Svensson tog en weekend i Sälen och slappnade av. Slappnade av gjorde även jag i solens hetta och svalkande vatten. Så om jag njöt, har ni nog redan listat ut. 
 
 
 
 
Lillgrisens välmående när morfarn hämtade oss för att åka ut till stugan var väl på topp måste jag säga. Han fick lite extra skinka, god gräsmatta och massa kärlek. Likaså fick jag, + en hel del soltimmar med mormorn jämte mig. Ännu en god nyhet just den där dagen var att min vän Miranda och hennes pojkvän skulle ta sig en sväng förbi huset och dricka några koppar kaffe tillsammans med mig. Miranda blev även kvar över natten, som i mitt fall var en lättnad då ett stort hus gör mig lite skrajsen om nätterna. 
 
Veckan tillsammans med Tango och kissekatterna var uppfriskande och underbara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback