Kräftskiva

Förra veckan bestämde vi (jag och ett par vänner) oss för att bocka av en liten kräftskiva i mitt lilla hem. Detta blev spikat under midsommarhelgen och blev nu äntligen av. Vi mumsade i oss kräftor, räkor och vitlöksbröd samt god dryck under kvällen. Till efterrätt hade min vän Isabella gjort iordning mousse i form av vit choklad med toppat av frysta bär. Med all den bråte i magen sade jag nog ett par dagar efteråt att, aldrig mer räkor. Som sagt, jag tror jag åt mig full på de där räkorna. Men gott var det i varje fall. 
 
För att höja mysfaktorn till skyarna slog vi på en film och kröp ned under diverse filtar och kuddar. Det fick bli "Think like a man", som jag sett ett par dagar innan, men var minst lika bra då. Detta fick även avsluta kvällen och trevligheterna, sedan tackade vi varandra för oss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback