Tillsammans, så springer vi iväg.

Med en glädje så stor, önskar jag er alla detsamma. Igår så tog vi våra första 3 poäng den här säsongen, det vill säga två placeringar upp i tabellen. Detta var alltså omgång 5. Vi har 50 omgångar kvar, och väl där lär vi vara klara för torget inom snar framtid. 
 
Det var längesedan jag kände mig på det sätt jag kände mig igår, när Magnus sätter det första och enda målet i matchen. Jag må vara hyperaktiv annars, men då var jag okontrollerbar. Det var som att åka fritt fall tilt, om inte ännu värre. Jag vill uppleva känslan om och om igen. Jag vill få sagt att det här gärna får hålla i sig, så jag kan få ro i både hjärta och själ. Tillsammans med de jag tycker bäst om, så går vi alla, tillsammans mot guldet. 
 
_________________________________________
 
För övrigt så har Martin skrivit på för hockeyklubben HC Plzen, för hur länge har jag ingen aning, jag och Fanny spekulerar kring det området just nu och det ser ut som det blir kortvarigt. Kom hem... Det ser även ut som att Plzen spelar match ikväll, så om det går att live-stream:a det, så lär mitt plugg läggas åt sidan, och där av kommer jag sitta bänkade framför den matchen. Som jag saknar att se honom glida runt, klanta sig och bli arg. Min Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback