Ibland måste man bara.

Klockan passerade precis förbi 13:00, och nervositeten stiger med en väldans fart må jag säga. Ja, precis.. Ni förstod på en gång att det var hockey idag, vad annars.
 
Jag som nästan alla andra gymnasieelever i Karlstad, tog helgen i torsdags och därav en myskväll på schemat, tillsammans med Ida och Miranda. Om att umgås med vänner som förgyller kvällar och nätter från topp till tå, jag kan inte klaga, det är helt omöjligt. Med filmer och onyttigheter tog vi oss förbi natten till fredag. Men icke var det slut, då Miranda bestämde sig för att göra hela min fredag genom att sova hos mig. Jag tackar henne, verkligen. Jag som trodde jag skulle förbli ensammen. 
 
Vi begav oss mot skåre för att jag hade tid för klippning. Sagt och gjort, med en decimeter kapat, var jag som alla andra 16-åriga tjejer "förkrossad". Nu skall jag skratta åt mitt beteende och sedan berätta att vi även färgade håret på mig hemma. Det är kopparbrunt, tror jag man skulle kunna kalla det. Jag är i alla fall väldigt nöjd med färgen och väntar nu bara på att håret skall växa... 
 
Nu inväntar jag min kusin och nedsläpp, då jag ikväll befinner mig på ståplats återigen och sjunger för kung samt fosterland. Låt mig hedra hela la familia. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback