Detta må vara en kväll för sig.

Denna dag har jag: Försovit mig, förtärt socker och annat onödigt. Men jag har dessutom spenderat tid tillsammans med min bästa vän under eftermiddagen, det var ju något som jag inte kan klassa som negativt i alla fall. Inte för att det varade så länge, men det varade och man tar vara på den tiden man har tillsammans. Senare under eftermiddagen kom Caroline farandes hem till mig. Vi brukade bo grannar förut, och hon har alltid varit som en storasyster för mig, så henne släpper jag inte i första taget. Vi knöt på oss löparskorna och tog oss en promenad runt omkring området, innan det vankades tacos för hela slanten. Tacos var dessvärre inte det enda som stod på listan, utan plugga historia var nummer tre. Dock tycker jag att det är intresseväckande, så det var inte så pjåkigt det inte. Som pricken över i:t gav vi varandra lyxmassage med tända ljus och stäminingsmusik. Så, mina kära, detta må vara en kväll för sig. 
 

Det här är då: Jag och min andra halva, Rebecca. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback