ASDFGHJKLÖÄ

Namn: Jonna Eva Linnéa Danielsson.
Piercingar: Inga fler än ett i vardera öra.
Tatueringar: Ingen just nu, men skulle vilja göra någonting betydelse fullt (Ja, färjestad..) och ingenting ytligt.
Längd: 168,3 senast jag mätte mig (dom tre millimetrarna är viktiga för mig).
Skostorlek: 39.
Hårfärg: Rödbrun nedtill, men en gråaktig ful utväst upptill. Men, jag har ingen aning om vad jag vill göra med håret, därför låter jag det vara, istället för att slänga i någonting som jag lär ångra.
Fräknar: Några få på nosen om sommaren tror jag...
Motto: Stort hjärta, hårt arbete. Det är det enda jag kan komma på att jag lever efter.
Kär? Ibland.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Faktiskt inte, min solstad är perfekt.
Tycker du att du är attraktiv? Jo men självklart! Eller...?
Röker du? Aldrig i mitt 16 åriga liv, har jag rökt, så nej.
Vilket schampo använder du? Tresseme, skall nog byta snart...
Vilken parfym använder du? Jag brukade använda mig av Hugo Boss, women. Men för tillfället, ingen.
Vad är du rädd för? Olika slags förluster.
Gillar du att tvätta? Jag tror att det har hänt EN ENDA gång, då stod mamma bredvid och guidade mig.
Gillar du berg- och dalbanor? Den rädslan börjar släppa, men balder.. NEJ.

Senaste...
Filmen du hyrde?
När fan senast hyrde man en film?!
Filmen du köpte? Samma här...
Låten du hörde: Erik Hassle - Stay
Låten du laddade ner? Det minns jag heller inte..
Personen du ringde? Mats Larsson
Personen som ringde dig? Mats Larsson
TV-program du såg? Jag titta helst inte på tv.
Person du tänkte på? Martin Sevc.

Favorit...
Låt:
Iris - Goo goo dolls.
Sak att göra: Umgås med min bästa vän, sjunga fram mitt lag, slåss i ring och sist men inte minst, rida!
Sport: Hockey, Ridsport och Boxning.
Dryck: Någon persika dryck min mormor alltid har på sommaren.
Kläder: Jeans och skjorta. Länge leve dessa plagg.
Film: The notebook, Flicka, My sisters keeper och massa fler. Finns så många...
Bil: Någon slags Audi faktiskt, som jag sett i skyltfönster!!!!
Serie: One Tree Hill, Prison Break, Greys Anatomy, Sons of Anarchy.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
Ja, jo.. Det har jag ju.
Gråtit över en flicka? Min bästa vän.
Ljugit för någon? När jag varit tvungen.
Varit i slagsmål? När man var liten slogs man väl alltid? Eller? Okej, då var det bara jag... Annars enbart i ringen.
Blivit arresterad? Absolut inte.
Träffat någon från internet IRL? Yesbox.

Antal...
Gånger du varit kär?
Jag vet faktiskt inte.
Gånger ditt hjärta brustit? Det har hänt antal gånger.
Hjärtan brustet på grund av dig? Vad jag vet, noll.
Tjejer du kysst? Hm.. Rebecca, helt klart!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? En hel del, och det är jag tacksam över.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Jag har ingen aning. Läser enbart sporten och där är jag verkligen inte med...

Senaste...
Boken du läste?
Hur kär får man bli? - Katarina Von Bredow (ÅHÅÅÅÅÅÅ ♥)
Personen du fick e-mail av? Twitter, vad jag vet.
Personen du fick brev av? Jag vet inte..
Personen du fick sms av? Anton.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var en herrans massa år sedan.

Brukar du svära mycket? Jävligt mycket.
När stiger du upp på morgonen? 7 oftast.
Vad har du på dig? Underkläder och sov-tisha.
Vad ska du göra ikväll? Fira min bästa väns födelsedag.
Vad är du allergisk mot? Absolut ingenting.
Var har du ont? Benhinnorna.
Använder du hårspray? Icke sa nicke.
Kan du stå på händer? Ja, faktiskt.
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström, 100%.
Salt eller socker? Usch...
Gillar du ketchup? JA.
Är du glad nu? När jag tänker positivt, ja. Annars, nej.
Var du glad igår? Tänk för det var jag.
Vad dansar du till? Ja,adu. Jag är som sagt klumpig på foten så att... Dansa är ju inte min grej.. Eller hur mamma?
Stockholm är...? En krånglig stad.
Göteborg är...? En av mina favvis-städer.
Kan du sjunga? Nej,nej och åter nej.
Spaghetti eller makaroner? Svårt...
Land du vill besöka? Tjeckien. Tjeckien och Tjeckien.

Denna är alltså snodd av en blogg som jag tippsade om förut, Lovisa Munter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback