"You are my shining star, and I love you"

Jag blev genast hur sugen som helst på att dra med kameran ut på stan (lägg märke till att klockan är åtta på kvällen) och gå lös, tillsammans med den och min bästa vän. Men detta får alltså vänta några dagar. Annars har det varit ganska mysigt kvälls-väder här i solstaden, faktiskt. Men just nu, så sitter jag i min soffa och äter fruktsallad och lyssnar på lugnande musik och försöker fundera ut någonting vettig plan inför veckan. Jag har ganska mycket som jag skall ta tag i. Snart är det slut på läsåret och jag måste kämpa in i det sista nu, känner jag.

 

Ett stort tack till min kära vän, Emelie. Som funnits vid min sida denna helgen. Som ni förstått så är Emelie min väldigt kreativa, älskade, vackra och underbara vän som jag alltid har, right beside me. Detta skrev hon till mig i mitt block, min kära vän: "Du vet att jag behöver dig, och jag vet att jag har dig hos mig, för jag litar på dig och på dina ord när du säger att du inte kommer lämna mig. Jag är så innerligt tacksam att du finns hos mig fortfarande, idag, mitt allra käraste hjärta." Jag kan då, med hjärtat så varmt säga att jag kan inte hitta en finare Emelie, än min alldeles egna. Jag har hittat lite blandade bilder på mig och min solstråle som jag tänkte dela med mig av.



Kommentarer
Emelie säger:

Min allra käraste. Åh vad jag älskar dig! Bästa, bästa, bästa. <3

2012-05-14 | 08:19:09
Bloggadress: http://fancyboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback