Twitter.com

Jag har blivit beroende, av det som jag aldrig skulle införskaffa mig. Alltså, twitter. Jag har sagt åt mig själv så många gånger att inte skaffa det, men valde att bryta det och följa trenden. Så nu sitter jag med mitt konto dag ut och dag in. Jag är helt fast. Därför har jag inte lagt så mycket tid på bloggen, förutom sådana där betydelsefulla bildinlägg.

 

Förutom twitter, så är det även hockey-vm som jag sitter fast i. Denna kväll stod det Sverige-Tjeckien på shemat, och tre kronor gav Sverige en 4-1 vinst. I mål hade vi Viktor Fasth, tillskillnad från häromdagen då Jonahs stod i målburen. Dagen till ära, gjorde våran alldeles egna, Jonas Brodin debut i VM, och bidrog till denna underbara vinst. Jag sitter över exhalterad i min säng och kan inte sluta blinka för att det är våran egna. Den enda elitseriebacken i VM, är våran. Våran.Våran.Våran.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback