Man blir trött på ditt jävla gnäll -Kent

Dagens låt: Utan dina andetag-Kent.
Dagens klädsel: Ej bestämt, för stunden: Underkläder.
Dagens frisyr: Utsläppt samt plattat tror jag det får bli.
Dagens make up: Det "gamla vanliga".
Dagens dricka: Vatten, får det bli.
Dagens mat: Tacos under kvällen.
Dagens godis: -
Dagens film: Ingen film har setts, än.
Dagens tidning: NWT.
Dagens vän: Emelie Palm.
Dagens person: Idag, tänker jag på er alla, som dagens person.
Dagens vill ha: Jag vill träna, idag, nu.
Dagens saknad: ES-hockey, vad annars?
Dagens köp: Jag har inte gått utanför dörren, klockan är halv tolv?!
Dagens bästa: Förmodligen allt, eftersom den skall tillbringas med Emelie.
Dagens sämsta: Känslor, och tankar.
Dagens internetsida: twitter.com
Dagens beroende: Musik.
Dagens roligaste: Ge mig någonting att skratta åt, så nämner jag det sen.
Dagens blogg: -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback