I'm close behind.

Under gårdagen så kilade jag hem till Rebecca för att äta god mat och ta det lugnt. Tacos stod på shemat och det smakade som det skulle. Klockan drog iväg och vi cyklade in till stan, eftersom att det var Lots of Love (liten festival som hålls varje år, utav ungdomsfullmäktige), hur trevligt som helst. Vi satt i gräset och lyssnade till de olika banden, gick runt lite på udden och delade skratt som väkte uppmärksamhet, hit och dit.
Men jag, som skulle sova över hos min vän Andrea stack lite tidigare och hamnade i soffan hos Ea. Vi pratade och skrattade, åt allt och lite till må jag säga. Vi hade en riktigt mysig natt, som avslutades med att se på filmen "War horse", dock blev klockan så långt in på morgonen att ögonen slöt sig då och då, så vi får avsluta filmen en annan dag helt enkelt. Vi tog även en promenad med Andreas hund, Loka. Hur mysigt som helst, men värmen tog nog kål på oss båda. Då Andrea var, till skillnad från mig, lättklädd. Jag önskar jag hade samma klädsel, dock hade jag svarta jeans och skjorta. Ja, det var varmt!
Hur som helst, så vill jag tacka Andrea för en jätte fin gårdag och dag.

 


Kommentarer
Agnes säger:

Tack, vad glad jag blir!

2012-05-20 | 20:30:45
Bloggadress: http://agnesostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback