Give my heart a break, please.

Klockan rullar på precis som vanligt och jag försöker med allt jag har att klämma fram något leende då och då. Dagen har jag tillbringat tillsammans med min kära vän Emelie. Vi har myst på stan med bär och dryck, på diverse ställen. Tillslut beslöt vi oss för att skiljas åt och det var gjort runt fem-tiden. Om en stund skall jag möta upp Rebecca med brädan och åka någonstans, vi får väl se var det bär av. Jag hoppas att vi får det lika mysigt och fint som jag haft i början av dagen. Ikväll ropar skolböckerna på mig kan jag lova er, jag har för mycket att göra för att det skall vara sant. Egentligen bör jag sitta inne resten av kvällen men.. Livet ropar högre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback