Drömmar som spricker.

Ni vet hur det känns antar jag? Jag antar att det är någonting som händer oss alla. Dock känner jag att det händer mig allt för ofta nu för tiden. Jag skulle så gärna vilja följa mina drömmar, utan problematik, utan kriser, klara allting själv. Jag hatar att vara beroende av mina föräldrar, jag vill vara stark på egen hand och klara mig själv. Att inte klara sig med egna händer, är den mest provocerande sak i mitt liv just nu. Att veta exakt vad man vill göra, men inte är kapabel till att kunna följa den drömmen fullt ut.

 

För er som har chansen att följa eran dröm, gör det innan det är för sent. Ta vara på den lilla tid ni har, innan det inte längre går att göra det ni vill. Lova mig att följa era drömmar. Tack, på förhand.

 

Min dröm var att få gå på svedalas ridgymnasium.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback