uoy evol I



Idag, har jag kört bil. Kan ni tänka er det? Jonna Danielsson har, kört bil. Jag var livrädd från topp till tå, ett under att mitt hår inte stod rakt ut åt alla håll samt kanter. Som mina nerver gjorde. Både jag och min kära fader trodde att jag skulle dejta första bästa lycktstolpe med bilen. Men icke, jag klarade turen på den krokiga grusvägen bara fint. Så, jag är ganska nöjd. För att vara första gången på en riktig väg.
Vi har fått en hel del gjort idag, jag och min fader Niklas. Samt att jag, Fröken Danielsson har fått inspiration faktiskt. Det som jag trodde var omöjligt här i molkom. (Åhå, "Fröken Danielsson" fick mig att tänka på min Farmor som alltid kallat mig det, jag får pallra mig dit någon dag). Imorgon väntar nya äventyr här i världens ände, som jag faktiskt börjat smågilla (glöm det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback