Tillsammans med dig, klarar jag allt.

Idag vaknade jag upp bredvid Ida, hos min moster. Precis som dagen innan, dock var jag ensamen då. Vi gick upp, gjorde iordning frukost medans halva familjen kollade på vasaloppet. (Det skall till mycket för att jag ska ägna tid åt att titta på denna sport). Efter det så begav vi oss "mot sheerwood skogen". Nej, rättare sagt så befann vi oss i en vanlig skog i edsvalla. Men det lät inte lika spännande. Hur som helst, vi hade kameran med oss och tog ett par bilder som jag inte har här just nu då vi inte använde mitt SD-kort. Som tur är blev bilderna väldigt kassa, så det skall vara lugnt.

 

När jag kom hem, med ett glatt humör. Så väntade jag på min underbara Rebecca som har kommit hem från Linköping. (cluben utan guld) Ja..Jo.. Ni vet nog vad jag pratar om. Dock befann hon sig där bara för att besöka sin storasyster. Inte för att se någon speciell hockey match, då min kära vän inte är speciellt hockeyintresserad. Tyvärr. Men det blir nog ändring på det ska vi se. Men hur som helst, vi gick en promenad och pratade om allt missat. Tro mig, mycket händer på 4 dagar när man inte ses.

Nu sitter vi bredvid varandra och skall snart se på Glee. Japp, vi är beroende nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback