Suffer now, and live the rest of you'r life as a champ.

Som dom flesta vet, så har jag tidigare tränat boxning i drygt ett år eller så. Men tvingades sluta då jag bröt min tumme. Nu har det gått ett ytterliggare år utan att jag tagit tag i träningen, men nu har jag bestämt mig för att bita ihop och börja igen. Så idag, lindade jag mina handleder och kände hur det kändes. Och jag är redo för att ta tag i det, och det skall bli så skönt. Jag har saknat det, så otroligt mycket. Då min morfar alltid tränade mig förr, han var min inspriation. Nu har han gått av tränarrollen, men det finns fortfarande bra tränare kvar som tur är. Och jag skall göra mitt yttersta för att min Morfar skall vara stolt över mig. Så imorgon, gör jag mitt första boxningspass på över ett år. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback