Not cut out


This doesn't mean I don't love everything about you
But sometimes that's not enough
and It doesn't mean I couldn't stick it out a few more years
It just means I'm not that tough
Whether you like it or not

Solen har varit högt uppe på denna klarblå himmel hela dagen, och jag må säga att jag mår riktigt bra just nu. (Vi är i semifinal?!) Dock rinner näsan då och då, men det är sådant man får överleva. Men helvete så varmt mitt rum är just nu. Inget att klaga över egentligen men, nu går det överstyr…

Hur som helst, idag så skall jag och Emelie hänga upp låset på bron, äta glass, ta en massa fina vår kort samt bara mysa. Det skall bli väldigt trevligt må jag säga er. Så därför hinner jag inte skriva så mycket, dessutom är jag inte på något vidare skriv-humör idag. Så ni får klicka er in på någon annan blogg och läsa av er där istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback