My body aches for you

Just nu:

Hatar jag när man får reda på saker och ting man inte vill veta.
Hatar jag att se mig själv i spegeln.
Hatar jag att se ned på mig själv, som om jag vore gjord utav ingenting.
Hatar jag att det står 1-1 i matcher. Det gör ont.
Hatar jag att det inte finns någonting som kan ändra att Hyvönen fick ett för hårt straff, eller att Chirstopher är skadad.
Hatar jag att jag hatar för mycket.
Just nu:

Älskar jag den enda klubben som existerar för mig, Färjestad Bollklubb.
Älskar jag min allra bästa vän, Rebecca.
Älskar jag musiken som sätter ord på mina känslor.
Älskar jag Jay Smith, som jag alltid gör.
Älskar jag att känna lycka, vilket jag inte gör allt för ofta.
Älskar jag att hata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback