Man måste dö några gånger innan man kan leva

Tankarna är någon helt annan stans, än där dom brukar befinna sig. För just nu, sitter jag i min andra stad. Nämligen Göteborg. I en lägenhet jag växt upp i, och lever livet. Jag mår, det gör jag.

Anledningen till att jag bor i Göteborg några dagar nu, är att idag, Tisdagen den 6 Mars. Är det den 55e omgången i elitserien, och idag spelar Färjestad här i Göteborg mot Frölunda. Och eftersom jag har möjlighet att bo här utan problem så var det bara att packa väskan och ta tåget hit.

 

Resan gick som smort, hade ju en kär vän som höll mig sällskap via skype. När jag kom fram, stod Fanny och väntade på mig vid centralen. Kärt återseende må jag säga. Så vi tog vagnen hem, och kvällen bestod av att ta det lugnt.

 

Om några timmar skall jag bege mig in mot nordstan och gå runt och strosa lite innan matchen. Just nu lyssnar jag på Håkan Hellström och känner mig riktigt jävla hemma! Dock saknar jag solstaden en hel del, och mina fina människor där. Men detta är bara en kort visit, då jag åker hem redan imorgon... Men nu skall jag ta vara på tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback