I'm so happy, I'm so glad.

En dag som denna, väldigt varm och så otroligt skön, bestämde sig jag och min kära vän Miranda oss för att åka in till stan och mysa lite i solnedången. Sagt och gjort, vi packade vårat pick och pack och begav oss in runt sex-tiden. Solen låg jätte fint över våran vackra solstad, Karlstad. Klantig som jag är, så glömmer jag min systemkamera inne på intersport.. Så när vi satt oss med varsin glass (insåg nu att vi redan ätit upp dom men..) så skulle jag ta ett kort, så märker jag att jag sitter tomhänt. Då var det bara att springa tillbaka, tur som var så hade dom lämnat in den till personalen. Jag tackar gudarna för att dom tog hand om min andra halva. Tiden bara rann iväg, så vi fick sitta vid älven en stund och prata ut, jag och min fina Miranda.
Men som sagt, klockan tickade så vi tackade varandra för en fin eftermiddag och begav oss åt två olika håll.


Kommentarer
Mirris säger:

du är bäst fina jonnis! <3

2012-03-31 | 19:11:25
Bloggadress: http://www.nattstad.se/MFES

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback