Familjen.

Igår, så fick vi reda på att vi inte hade några lektioner idag. Så vi tog alltså helgen redan igår, en torsdag. Hur bra kändes inte det egentligen? När man är så otroligt trött om dagarna. Så igår, mötte jag upp min vän Anton en sväng för att fördriva tiden, då jag och Ida hade bestämt oss för att åka till Moster under kvällen. Egentligen hade jag träning, men kände mig inte helt 100 (detta är icke en bortförklaring), sedan hade jag inte tiden. Hur som helst, vi befann oss där runt sex-tiden, och började mysa ned oss i soffan. Efter någon timme, startade matchen mellan HIV, och min Familj. Mitt temprament styrdes utav laget. Alltså, var jag helt förstörd. Då det blev en förlust, med förlägning.
Med alla kläder på, fosterställning, och tårarna i ögonen, samt uppdateringar på facebook och instagram, låg jag i källaren och kände hur livslusten försvann. Men ett långt samtal med min bästa vän fick mig må lite bättre. Samt att jag och Ida låg bredvid varandra och pratade om det som ligger oss närmast om hjärtat.

Idag, så vaknade vi upp runt tio-tiden. Vi mös (intern skämt) och kollade på film, vi såg Askungen.. Sedan kom Maja och Elina hem ifrån skolan. Så då var det bara att gå ut i skogen och fika och ta en foto-promenad. Perfekt fredags mys! Vi kom hem, hela och friska. Tiden rann iväg och det var dags att tänka på hemfärd. Dock, hade jag en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback