Blir blind när alla lampor lyser.

Igår under förmiddagen fick jag ett textmeddelande ifrån min kära Moster, som löd: "Om du vill kan du se på hockey och sova hos oss?” Sagt och gjort. Så jag åkte dit under kvällens gång och lagade en god middag och kollade på hockeymatchen. Resultatet kan vi lämna ute ur detta inlägg. För om ni är intresserade vet ni redan… Jag hade en super fin kväll annars, med massa locktänger och smink, när småtjejerna skulle gå på disco. Ivriga 11-åringar som spanar in pojkar, how cute?
För övrigt hade jag och min lilla Majsan roligare än vi haft på riktigt länge, delade mycket skratt medan vi hoppade studsmatta, filmade samt tog kort. Min fina Majsan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback