Finner ingen tid.

Nu för tiden hinner jag verkligen inte med denna blogg. För er som undrar vad som tar upp min tid, nu när jag har sommarlov så är det: framförallt träningen, jobbet och mina vänner. Inga uppoffringar, men jag vill ge dessa tre kategorier all tid jag har. Jag jagar mina drömmar just nu och jag är villig att ge allt, därför blir denna blogg hängandes på en tråd utöver min vardag. 


Men det jag skall göra under sommaren hur som haver är att jag skall ta vara på alla stunder och leka med tiden. Träna tills kroppen är riktigt utmattad, shoppa så att plånkan svider, trötta ut mina vänner med mitt skratt tills dom inte orkar mer, allt detta skall ske. Jag måste säga att jag trivs ganska bra just nu, och jag mår bra. Mitt livs motto lyder: It's not about how hard you hit, it's about how hard you can get hit, and keep moving forward. How much you can take, and keep moving forward - That's how winning is done!
Jag vet att jag vill lyckas, so bad. Jag är villig att ge upp så mycket, för att kunna ge allt. Jag vill inte missa chansen att lyckas med det jag vill.

 

Nu har jag precis kollat igenom en massa inspirationsvideos och skall genast ge mer än allt.



Kommentarer
ea säger:

du är grym!

2012-06-28 | 23:04:57
Bloggadress: http://crazyinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback