Stronger than ever.

Jag vaknade upp ganska tidigt här i Edsvalla idag, även om det blev sent inatt. Men som jag sovit gott skall jag säga er, usch så gott. För er som inte är informerade så bor jag i min mosters hus här i Edsvalla och vaktar det, samt katterna under en vecka. Den underbara familjen skall alltså till Danmark. Eller, vid det här laget bör dom nog snart vara framme. Jag har gett dom mitt ord att jag skall ta hand om det ordentligt, och det tänker jag också. Här har jag alla förmåner att träna och bada jag bara kan. Det skall bli så skönt, att bara få höra fåglarna kvittra om mornarna, öppna altandörren för att solensstrålar skall få kika in.
Redan idag kommer förmodligen bästisen hit och sover med mig tills på måndag. Det kommer göra allt tusen gånger bättre, självfallet.

Nu skall jag försöka komma på ett bra träningshema för mig, så jag kan ta tag i dagens pass någon gång. Det återstår att se vad som bliver av det. Medan jag gör det, så får ni ha en så underbar lördag ni bara kan. Ni kan ju passa på att äta lite choklad för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback