Längesedan.

Det var fruktansvärt längesedan jag skrev en riktig text här faktiskt. Låt mig börja med att berätta för er att jag har ett alldeles för intressant liv, för att ni skall bli prioriterade, så enkelt är det. Jag har varit på studentbal, jag har tränat och pluggat det sista, umgåtts med underbara vänner. Det är vad jag gör, medan ni blir bortprioriterade. Jag tänkte visa lite bilder från min kusins bal, hon var så vacker skall jag säga er. Jag är inte personen som tycker om att bära klänning, men jag längtar faktiskt lite smått till studentbalen.

 

Idag däremot har jag befunnit mig ett par timmar i min skola, för att göra ett prov och en inlämningsuppgift. Sedan far jag hem, för att vila upp mig då jag var helt slut i hela kroppen. Runt åtta-tiden befann jag mig inne i stan för att möta upp en kär vän, och ta en relativt kort PW till arenan och pussa i luften där. Sedan satt vi och ventilerade oss på en träbrygga inne i stan, som vi gör allra bäst. Jag må tacka för att jag har sådana fina vänner att umgås med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback