You taught me how to smile.

I torsdags gick jag upp 05:00 i vanlig ordning för att åka till jobbet och slita arslet av mig (tvärtom). Tiden den dagen gick någorlunda fort och jag såg fram emot eftermiddagen då jag och min kära vän Hanna hade stämt bio och middag. Detta skedde i tvärtom ordning och vi njöt av sällskapet och pratet. Bion vi hade framför oss var "Rock Of Ages". Den filmen må jag säga er var fruktansvärt bra och absolut sevärd, så varsågoda att boka biljetter och spring iväg. 
 
Efter bio och skratt begav vi oss på en promenad genom solstaden med kameran i hand. Vi fastnade på en bänk med meningar som byttes fram och tillbaka stup i ett. Detta var verkligen vad jag behövde och jag är verkligen en lycklig människa som har fått lära känna Hanna. Det ni, det skulle ni också vara! Vid nio/tio-tiden var det dags att gå åt olika håll, så jag tog min buss hem för att på en gång lägga huvudet på kudden och somna till suset av svajande träd. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback