You must be blind, believe me.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mina skräpinlägg dom senaste dagarna. Korta och allmänt ointressanta. Jag säger inte att jag brukar var så speciellt intressant, eller att jag kommer vara det idag heller i och för sig. Men, för er som undrar vad jag skall hitta på en tisdagskväll som denna, efter en heldag med jobb. Jo, jag skall nämligen ta min röda skrotcykel och trampa iväg till Andrea (tjejen jag fotade och red med häromveckan). Med tanke på hur roligt vi har det tillsammans, så ser jag verkligen fram emot det. En typical sleepover vankas alltså ikväll, den 17:onde Juli och där med har halva sommarlovet passerat förbi. Den sved, visst gjorde den?
 
EN till sak, om bara ett par dagar tar jag mitt pick och pack tillsammans med Felicia och far till Dalarnas län.Vi skall bosätta oss i Smedjebacken på en underbar gård. För er som undrar så skall vi bo hos min extrafamilj, som jag har. Jag tänkte skriva hade, men jag har dom fortfarande. Inte lika nära, som när dom var bosatta på Hammarö, men jag har dom. Det är nämligen dessa människor som var ägare till hästen Nellie jag skrivit mycket om. Min älskade Nellie, som mig i hjärtat hålls varmt. Hur som haver, denna lilla visit kommer starta på söndag, så bloggen kommer inte underhållas något vidare, då man inte är uppkopplad i onödan där borta i paradiset. Klockan 12:00 på förmiddagen går bussen mot Ludvika, 15:25 sägs vi vara beräknade att vara framme. Men, vi vet ju hur det brukar sluta. 
 
Här har ni lite bilder från förra årets visit i paradiset, inga värstingbilder eller så, men bara för att ni skall kunna se hur bra jag mår när jag är där uppe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback