White like snow.

Jag gjorde ett tappert försök att få med katterna på bild förut, det gick ju så där. Ljuset var inte det allra bästa, samt att det regnade. Jag försökte få till det en sväng, men det blev ju som det blev. Men jag fångade ögongloben på Snövit på ena bilden, det var ganska häftigt. Jag skall nog ta ut kameran imorgon förmiddag och fota det mesta jag kan. Jag behöver det nu, min lilla terapi det där. Att stå med min kamera i hand, i solenstrålar eller lika gärna stänkande vattendroppar längs kinderna och håret vått av dropparna. Hur håret lockar till sig ytterliggare efter varje minut som passerar. Jag har turen att få vara här ute, i Edsvalla. Här är naturen så vacker, och kreativiteten flödar som aldrig förr. Jag hoppas det finns stora vattendroppar imorgonbitti som jag förmodligen kanske kan fånga på bild. Det vore väl ändå rätt så vackert?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback