Rascal Flatts.

Jag måste säga att det bandet är fruktansvärt bra, dock gillar jag inte alla deras låtar. Men, "what hurts the most" och "God bless the broken roads" har alltid vartit två favoriter. Just nu lyssnar jag mest på den förstnämnda och komiskt nog så lyssnar jag på den i skrivande stund. Jag är en sådan person som egentligen bara lyssnar på emotionella och ledsamma låtar som den, och väldigt mycket Melissa Horn har gått hem och gör fortfarande. Jag gillar att spekulera runt låtarna och mina egna känslor, om en låt sätter ord på mina känslor så går den alltid hem, alltid. 
 
Någoting som alltid går hem är en heldag med min bästa vän, som blir av idag också. Hon kommer väl alldeles strax och följer med mig och min moder för att handla. Sedan lagar vi mat och är tillsammans, nu i sista stund innan hennes flytt blir av. Det gör ont utav bara tanken, egentligen. Men jag vet, hon vet, vi vet att vi klarar av det. No matter what. Det är det som är själva poängen med att vara Sisters by heart. Nu skall jag försöka rappa på här och se vad som händer och sker. Klockan är redan tre på eftermiddagen och jag har inte gått utanför dörren, så.. REBECCA SKYNDA DIG ÖVER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback