Om tjugosju dagar.

Om tjugosju dagar får jag lära mig själv att bära mig själv, stå på egna ben. Om tjugosju dagar får jag tänka självständigt. Om tjugosju dagar får jag försöka att hålla mig rak, ensam. Om tjugosju dagar har jag mig själv att ta hand om. Om tjugosju dagar får jag leva med minnen som kommer att svida, varje dag. Om tjugosju dagar får jag gå till bussen på egen hand. Om tjugosju dagar kommer jag aldrig mer att kunna mötas halva. Om tjugosju dagar kommer en bit av mig försvinna 30 mil bort. Om tjugosju dagar kommer en saknad så stor uppstå. Om tjugosju dagar flyttar min andra hälft. Om tjugosju dagar.

Kommentarer
It's me säger:

30mil kommer inte ändra det som betyder mest. Bandet mellan oss.

2012-07-01 | 20:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback