I'm tired of being alone.

Vad har du haft för dig i dag? Varit och ätit mat med min moder, samt en sväng på stan.
Hur är vädret hos dig? Strålande sol och spöregn (Karlstads väder ibland, alltså...)
Vad händer i morgon? Imorgon beger jag mig hem till min fader för några dagar där.
Vad lyssnar du på just nu? Madly in love with you - Sean Mcconnell.
Vad ser du om du tittar till höger? Två fönster med blomma och spegel.
Vilken film såg du senast? Jag får säga serie och det var OTH, såklart.
Vilken bok läste du senast? Patrik Sjöbergs självbiografi (inte klar).
Vad såg du senast på tv? Reprisen från när Sara och Wega hoppade.
Vad skulle du ha hetat om du inte heter det du heter? Kim.
Vem vet allt om dig? Rebecca Forsberg, helt klart.
Vad gjorde dig senast riktigt ledsen? Att Martin inte blev uppropad igår under isträningen, istället OKT...
Vad gjorde dig senast riktigt glad? Ett sms som undrade om jag ville gå ut och promenera, självklart.
Vilket är det sexigaste instrumentet? Hm.. Gitarr, tror jag!
Vilken musikstil tilltalar dig mest? Allt som är lugnt.
När var musiken som bäst? Nu!
Vilken internetsida besöker du oftast? Twitter och Instagram, samt Facebook då och då.
Vad har du för mobil? iPhone 4s, mainstream jag vet.
Har du någon kändiscrush? Måtte vara Channing Tatum...
Vilka internet"forum"/sociala medier är du aktiv på? Twitter, Facebook, Tumblr och Instagram.
Vad är din livsfilosofi? Stort hjärta, hårt arbete. Allt handlar om positiv energi.
 
(snattade denna från Lovisa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback