I'm overboard.

Så sent som igår så hade jag stämt träff med Anton på stan, men ändrade planer stod på hans schema och så fick det bli. En tur på sjön blev av istället, med han och ett par utav hans kompisar. Så när jag kom dit, så var det bara en cykeltur ned till sjön som gällde. Det tog sin lilla tid innan vi var ute. Men vi var ute ett par timmar och njöt av kvällssolen. Det blev dopp och skvätt, men inte för min del. Jag måste säga att jag hade det oerhört trevligt. Även om jag var lite rädd när det gick fort, haha... Jag och Anton avslutade kvällen tillsammans genom att tvätta båten och sedan ta en liten promenad. Välbehövligt, för min del.

 

Eftersom att jag fick med mig kameran, så hoppas vi nu alla på att han inte blir allt för sur för att jag lägger upp dessa bilder på skapelsen själv. Utan nu får ni njuta av solen i bakrunden och tänka er dit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback