Here comes a fighter.

Dagens låt: Sen en tid tillbaka - Melissa Horn.
Dagens klädsel: Pyamas-arbetskläder-basic mys-pyamas.
Dagens frisyr: Författarknut
Dagens make up: Ursäkta men.. Gårdagens.
Dagens dricka: Vatten i mängder.
Dagens mat: Kycklingsallad.
Dagens godis: Inget godis för mig, inte idag.
Dagens film: Jag har inte bestämt mig än.
Dagens tidning: #0
Dagens vän: Ellinor Åkeson.
Dagens person: Melissa Horn, tack för att du sätter ord på mina känslor. 
Dagens vill ha: Närhet.
Dagens saknad: Idag har jag saknat nästan alla, alla mina vänner.
Dagens köp: Snåljåpen har inte köpt något idag heller.
Dagens bästa: Det måste ha varit fredags-känslan.
Dagens sämsta: I princip allt (JUST NU EN JÄVLA UNGE SOM SKRIKER UTANFÖR FÖNSTRET!).
Dagens internetsida: Blogg.se
Dagens beroende: Musik, Melissa Horn.
Dagens roligaste: Chaffisen jag åker med, på jobbet. Helt klart.
Dagens blogg: Jag har försökt gå in på min egen hela tiden, för att hitta skrivkänslan. Så, min egen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback