Ett tappert försök, återigen.

Jag försökte mig på att göra iordning någon slags design, men det gick raka vägen till helvetet och bestämde sig för att bosätta sig där. Så den får se ut så här tills jag kommer med någonting bättre, förmodligen blir det väl av, ungefär aldrig. Så ni får helt enkelt nöja er och vänja er. Då den förra designen blev så in i helskotta tråkig, tyckte jag. 
 
Imorgon gott folk så skall jag upp i sadeln igen, se på fa-an. Det skall blir så underbart att det är svårt att tro, ni skall bara veta vad jag har saknat allt som har med hästarna att göra. Stå i en box med avföring överallt, bli frustad i ansiktet när man myser, putsa iordning sadel och träns i flertal timmar, sitta på en häst i timmar genom skogen, rida ett pass tills man är genomsvett, jaga in en häst ifrån hagen i flertal timmar, bara galoppera på en äng, i grimma och grimskaft. Som jag saknar det. Men, imorgon blir det av igen. Kameran slinker ned i väskan och vi skall ta så mycket kort. Jag skall alltså med Andrea till hennes ridskola, för att rida tillsammans med henne och hästen hon brukar ta hand om. Andrea må jag säga, är jag väldigt glad över att jag lärt känna, helt underbar människa. Ni skall bara veta. Jag har sagt att jag skall ta kort på henne och hästen, vid namn Wilma för er som är intresserade. Så jag hoppas det blir några okej bilder, i alla fall. Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback