En fredagskväll.



Ja, jag vet att det är en pizza på bilden. Ja, jag åt och nej jag borde inte ha gjort det, jag vet. Sluta skrik. 


Jag och Emelie hade stämt träff för att mysa på en brygga med lite mat, och det gjorde vi. Dock blev det en gräsplätt ovanför älven. Jag mådde lika bra igår som dagen innan. Vänner som gör mig hel, är vänner som jag älskar högt över dessa fluffiga stora moln vi har i skyn. Kvällen var ung och vi tog oss hem till Caroline för mys med flertal kära vänner. Sagt och gjort (återigen), så satt vi där och skrattade med krämper i magen och imitationer av gamla lärare och ont i käkarna. Som jag mådde, skall ni veta. Dom jag vill tacka för gårdagen är: Luvis (Lovisa, vilket jag egentligen vägrar att kalla henne för, då hon är min Luvis), Caroline Rohdin (släkt med allas, vår egen RODDA) Caroline Blomberg och Emelie Palm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback