Edsvalla säger hejdå, för en stund.

Nu har jag befunnit mig i Edsvalla över en vecka och det är dags för mig att ta mitt pick och pack, för att bege mig hem. Det har varit så skönt att få vara här, den här veckan som gått. Vilket ni förmodligen har förstått på mina små inlägg om dagarna här borta. 
För övrigt så befann jag mig även i stugan i förmiddags, då mamma kom för att hämta upp mig. Så vi åt lunch och jordgubbar tillsammans med mormor och morfar. Kameran blev kvarlämnad här "hemma". Så för er blir det inga nya bilder på den fronten.
 
Ikväll, när jag kommit tillbaka till verkligheten och mitt riktiga hem, så skall jag snabbt som bara attan ta mig till Rebecca för att se på film och mysa med henne och hennes familj. Det har varit skönt med en promenad, men det kan man ju alltid ta själv, så för den delen är det lugnt. Däremot behöver jag nog ta tag lite extra i träningen. Denna vecka skulle vara min absoluta träningsvecka, men eftersom jag jobbar så har jag varit helt slut. Nya tag nästa vecka, och veckan därpå. Jag har bara två jobbveckor kvar, dock jobbar jag bara 3 dagar i veckan, så jag sliter inte sönder mig totalt som tur är. 
 
Nu är det nog dags för mig att smita ned i duschen och vänta på att extra-familjen skall komma hem, för nu har dom varit borta alldeles för länge, för min del. Dom stannar nog i Lökken, som ligger i Danmark ytterliggare en vecka, om dom fick bestämma. Men nu är det så att det är jag som bestämmer och dom bör ta ett flygplan hem på 5 minuter. Äsch, dom har beräknat ankomst runt 18:00-19:00, så det är bara att vänta och hålla ut. Innan jag får pussa och krama på kusinvitaminisarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback