De bästa av de bästa.

Under den här veckan bestämde jag, Rebecca och Victor att vi skulle ta en dag som vi skulle umgås. Den dagen fick bli av just idag, en solig och härligt varm måndag. Vi började alltså den här veckan med att göra det bästa av allt. För min del är inte att gå i affärer det roligaste som finns, men med det sällskapet så kunde det knappast vara roligare. Efter en runda kring alla dessa klädbutiker vi har i staden våran, så grävde jag upp någon hundralapp för att köpa lite jordgubbar och dryck. Med detta gjort, så slog vi oss ned på bryggan vid sandgrundsudden. Jag må säga er, att ligga på en brygga med det allra bästa sällskapet och känna solen som stramar på huden, är bland det bästa jag vet. Musiken vi lyssnade på tog stämningen till toppen. Thank you, for being my beloved friends. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback