With you

Idag var det min andra dag på praktiken, och jag stormtrivs verkligen. Personalen är helt amazing, och likaså barnen (som jag förmodligen redan sagt) Men dagen i sig har varit ganska lugn. Jag har varit väldigt trött men samtidigt pigg. Är så pigg på att göra saker hela tiden, eftersom barnen är så kreativa. Då blir det så mycket roligare. En kommentar idag måste ha varit den skönaste och mest självsäkraste. "Han vill så gärna ha mig, han pussar mig heeela tiden"
Tänk om man hade den självkänslan!

Efter praktiken åkte jag in till stan för att möta upp Anton, vi gick en promenad längs älven. Jag menar, man har väl alltid trevligt med sin bästavän oavsett vad man gör eller? Sedan begav vi oss in i mitticity för att se om vi hittade något. Hittade en jättefin skjorta till honom, så den fick packas ned. Klockan närmade sig 7 så det var dags att gå till hans skola, då han har sökt till en någonting-med-praktik-vetinte i Dubai. Så jag hoppas att han kommer in. Hur som helst, vi hade en fruktansvärt trevlig kväll iallafall.
Nu sitter jag i sängen, med min katt och inväntar någonting som kallas mat. Sedan skall jag nog se på one tree hill.
Hade tänkt lägga upp en bild på min "fina" bästis men.. Han protesterar något så in i helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback