Så länge varade mitt uppehåll

Detta måste bara vara en skräll Jonna. Att inte klara av att vara ifrån det här, när jag får en massa inspiration från alla håll och kanter. Kanske behövde jag säga stop, för att allt gott skulle komma till mig. Jag hoppas det här året blir helt underbart. Jag har mina motgångar, men jag ska kämpa emot dom. Och det känns så skönt, dock är mitt facebook-konto fortfarande inaktiverat. Och det får nog bli så framöver. Och jag saknar det inte, inte för 55 öre. (stop screaming..!) Just nu, så försöker jag faktiskt få in i min tröga skalle att jag bör plugga lite.. Men vafan.. Det går trögt alltså. Ni får skrika på mig nu. Hejdå.
Jag vill vara såhär glad, alltid.

Kommentarer
ANTONSFOTO - målet att bli fotograf säger:

Tack så mycket, vad roligt att höra! :D

2012-01-24 | 18:04:48
Bloggadress: http://antonsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback