Fact Fiction

Klockan slog precis 21:30 och mitt huvud bultar högre än musiken i högtalarna. Det känns ganska rejält faktiskt, så jag ska tycka synd om mig själv från och med nu.
För övrigt så har jag spenderat hela min lediga lördag tillsammans med Sofia, som det var år och dar sedan jag umgicks med ordentligt. Den stora sanningen är att vi inte gjorde någonting vettigt egentligen, utan hade en massa att prata om och det går ju inte att befinna sig varken på bergvik eller stan utan att Sofia shoppar lite, men ingen blir förvånad.. Så det fanns med på listan också. Sedan har vi.. ätit godis? Jo men så är det.. Vi har som sagt bara varit helt vanliga Jonna  och Sofia, hela dagen.
Vi gick även förbi Olearys i stan, där matchen var igång i fullrulle. Då jag blir så inne i matchen och glömmer bort vart jag står. Hyvönen blir fälld och ur mig flyger "EEEEEY" Och jag inser sen att blickarna kom som regn droppar i en storm på mig.. Men vad gör man inte för att visa vem man är? Precis.
Nu dock ligger jag i min älskade säng, med nyrakade och insmorda ben. Underbart. Nu är det bara för tankarna att gå lösa och lyssna på underbar musik. Helt okej lördag ändå, även om jag gärna skulle spendera kvällen med min bästis som är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback