You

Dagens humör: Nedstämd. Sagt-en-sak-men-blev-något-annat-humör.
Dagens mående: Jag mår som jag förtjänar. Jag är lycklig. Jag är olycklig. Kan man ens vara båda?
Dagens borde: Slå ihjäl varenda själ jag möter. Nej, istället ta en promenad.

Dagens frisyr: Plattat, med lockar i topparna. Men just nu hästsvans (älska ordet!)
Dagens smink: No makeup. Som alltid (nästan)

Dagens klädsel: Svarta jeans. En blåvit-randig tröja från monki med knappar längs ryggraden.
Dagens planer: Friidrottstävling, åka till moster, melodifestivalen, mysa.

Dagens materiella vill ha: En NikonD7000.
Dagens fundering: Varför säger folk saker men menar någonting annat?

Dagens beroende: Musik. Musik. Återigen musik. (thanks for being there when no one else where)
Dagens tråkigaste: Väntan.

Dagens längtan: Jag längtar efter min älskade bästa vän, Rebecca.
Dagens superlängtan: H O C K E Y. Döende. På riktigt.

Dagens tidning: NWT, vad annars?! (sporten då såklart)
Dagens låt: Hear you me-Jimmy eat world.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback