Världens ände.

Igår åkte jag till pappa, som jag inte varit hos på evigheter. Så det var riktigt skönt att komma hit. Även fast han bor i, världens ände. Molkom. Så har vi haft det trevligt, som alltid. Och jag har kollat på en bunt med filmer. Nu har vi precis käkat och jag ska se om jag kan hitta någon bra film att titta på, kanske vila lite. Senare ikväll kommer alkajda hem till mig, ni kanske vet vem denna människa är. Jag antar att vi skall deppa ihop med en massa ljus och choklad. Det blir allt mysigt det.
Hittade för övrigt en bild på mig och min pappa från i somras, då vi var i stockholm och gick på gröna lund. Tillsammans med Angelica och hennes pappa. Trevlig spontan-resa. Ni kan väl åtminstonde försöka att inte tänka på att det ser ut som jag är överdrivet alkoholpåverkad..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback